Gönderen Konu: Esrar Bağımlılık Yapmıyomuş. Ben Buna Gülerim  (Okunma sayısı 49969 defa)

Çevrimdışı haşiş

  • Üye
  • *
  • İleti: 49
Ynt: Esrar Bağımlılık Yapmıyomuş. Ben Buna Gülerim
« Yanıtla #120 : Nisan 05, 2009, 07:35:31 ÖS »
bağımlılık yapabilir ama sonuçta bu zararsız bi bağımlılık, insanın hayatının gidişatına fazla bi etkisi olmuyor, demek istediğim bide kimyasalı düşünsenize, o olmadan uzun bi seyahate bile çıkamazsın, bi zaman gelir tüm vaktini ona harcarsın, parayı ayarla, kanalı yakala tedavi nerde hesabı dönüp durur, normal bi insan gibi işine gücüne bakamazsın. ama esrar öle diil. illa kafanda veya cebinde olması gerekmez. sen ona değil, o sana vakit ayırır, kafana göre istediğin zaman veya denk geldiğinde takıldığın bir  maddedir...
yani bağımlılık yapıo evet ama fast food da yapıyo, televizyon da yapıyo öle bişi bu da...


Konuyu Paylaş:
  facebook  twitter  google  google

Çevrimdışı la_kopahg

  • Sessiz Üye
  • *
  • İleti: 2
Ynt: Esrar Bağımlılık Yapmıyomuş. Ben Buna Gülerim
« Yanıtla #121 : Nisan 18, 2009, 04:32:57 ÖS »
arkadaşlar ben de ciddi anlamda bunu tüketenlerden biriyim bağımlılık yapıyor eğer konumuz buysa ancak kriz yaşatmaz misal ben 8 senedir bir fiil her gün günde en az 30 ila 40 tane üçlü içerdim. Ancak son 6 aydır ağzıma bir tane koymadım nişanlıma sebep her türlü teste de tabiyim


Çevrimdışı Bi'sonNefes

  • Üye
  • *
  • İleti: 2003
  • yüreğim genelevi...
    • Cannabist
Ynt: Esrar Bağımlılık Yapmıyomuş. Ben Buna Gülerim
« Yanıtla #122 : Nisan 18, 2009, 06:38:52 ÖS »
arkadaşlar ben de ciddi anlamda bunu tüketenlerden biriyim bağımlılık yapıyor eğer konumuz buysa ancak kriz yaşatmaz misal ben 8 senedir bir fiil her gün günde en az 30 ila 40 tane üçlü içerdim. Ancak son 6 aydır ağzıma bir tane koymadım nişanlıma sebep her türlü teste de tabiyim

8 senedir günde en az 30 - 40 tane üçlü...

Bir günün 24 saat olması münasebetiyle yaklaşık olarak her 36 dakikada bir üçlü içmişsin demektir. Bunu yapabilmek için matematiksel olarak sarmaya ayıracağın 5 dakika ve bir üçlüyü içerken harcayacağın 15 - 20 dakikalık zamanı hesaplarsan, bir sonraki üçlüye kadar içtiğin cıgaranın kafasını yaşamaya sadece 10 dakika gibi bir zamanın kalır. Eğer gerçekten dediğin gibi içtiysen arada oksijen alacak zamanın hiç kalmamış demektir. Yemeden, içmeden, uyumadan sürdürdüğün bu tempo nedeni ile şu anda nasıl bir durumda olduğunu gerçekten çok merak ediyorum. Böyle bir tempoya sekiz sene gibi gerçekten çok uzun sayılabilecek bir dönem devam ettikten sonra bu satırları bize ya öbür taraftan ya da çok ama çok iyimser bir ihtimalle öbür tarafa yollanmak üzere hazır beklediğin bir hastane odasından yazıyorsundur.

Bütün bu matematiksel çıkartımların dışında, sekiz sene her 36 dakikada bir kuru fasulye yeseydin emin ol krizlere girecek hatta kafayı yiyecek derecede kuru fasulye bağımlısı da olurdun...

Neyse ne, sonuç itibarı ile bırakmış hem kendin rahat etmişsin hem de cıgaralığı rahat ettirmişsin. Başarılarının devamını dilerim.


Çevrimdışı YeSmoke

  • Üye
  • *
  • İleti: 59
Ynt: Esrar Bağımlılık Yapmıyomuş. Ben Buna Gülerim
« Yanıtla #123 : Nisan 18, 2009, 07:55:18 ÖS »
arkadaş sıkmış biraz ama gerçekten yapıyor arkadaşlar illa kötü bişey başına gelcekki adam olcanki öyle bırakasın.


Çevrimdışı Acımadıkii

  • Üye
  • *
  • İleti: 109
  • Okuyom Ben Yea
Ynt: Esrar Bağımlılık Yapmıyomuş. Ben Buna Gülerim
« Yanıtla #124 : Nisan 18, 2009, 09:14:29 ÖS »
8 senedir günde en az 30 - 40 tane üçlü...

Bir günün 24 saat olması münasebetiyle yaklaşık olarak her 36 dakikada bir üçlü içmişsin demektir. Bunu yapabilmek için matematiksel olarak sarmaya ayıracağın 5 dakika ve bir üçlüyü içerken harcayacağın 15 - 20 dakikalık zamanı hesaplarsan, bir sonraki üçlüye kadar içtiğin cıgaranın kafasını yaşamaya sadece 10 dakika gibi bir zamanın kalır. Eğer gerçekten dediğin gibi içtiysen arada oksijen alacak zamanın hiç kalmamış demektir. Yemeden, içmeden, uyumadan sürdürdüğün bu tempo nedeni ile şu anda nasıl bir durumda olduğunu gerçekten çok merak ediyorum. Böyle bir tempoya sekiz sene gibi gerçekten çok uzun sayılabilecek bir dönem devam ettikten sonra bu satırları bize ya öbür taraftan ya da çok ama çok iyimser bir ihtimalle öbür tarafa yollanmak üzere hazır beklediğin bir hastane odasından yazıyorsundur.

Bütün bu matematiksel çıkartımların dışında, sekiz sene her 36 dakikada bir kuru fasulye yeseydin emin ol krizlere girecek hatta kafayı yiyecek derecede kuru fasulye bağımlısı da olurdun...

Neyse ne, sonuç itibarı ile bırakmış hem kendin rahat etmişsin hem de cıgaralığı rahat ettirmişsin. Başarılarının devamını dilerim.
Koptum (:  ;D


Çevrimdışı escobar53

  • Üye
  • *
  • İleti: 1944
  • Herkesin kafası kendine.
    • http://www.cannabist.net/forum
Ynt: Esrar Bağımlılık Yapmıyomuş. Ben Buna Gülerim
« Yanıtla #125 : Nisan 19, 2009, 01:47:29 ÖÖ »
Diyorumki 3 yerine 30 yazdı ama 4 yerinede 40 yazabiliyosa yanlışlıkla bu arkadaş tam harman kalmış yada burdaki her içiciyi man kafa sanıyor matematiksel hesap nasıl yapılırmış burdakiler mankafamıymış görmüştür artık herkese sevgiler,saygılar ;)


Çevrimdışı shakespeare

  • Üye
  • *
  • İleti: 461
  • O Simdi Fahise...
Ynt: Esrar Bağımlılık Yapmıyomuş. Ben Buna Gülerim
« Yanıtla #126 : Nisan 19, 2009, 10:24:50 ÖÖ »
öncelikle forumun bana göre en mantikli ve en verimli tartismalarinin yasanmasi gerektigi bu konuyu bile el birligiyle nerelere getirmisiz.mevzu dallanmis budaklanmis,zamanla icinden cikilamaz hale gelecek.

aslinda tartisilan konular tamamen nesnel konulardir.kisiden kisiye degismeyecek,nedeni,sonucu,tanimi belli olan konulari bence sence gibi öznel ifadelerle anlatmamiz,olayi soyutlastirmaz...

1- esrarin sadece psikolojik bagimliligi vardir.(bu konuda kaynak göstermekten yoruldum ama isteyen narkotik.iem.gov.tr/ - 1k adresinden gerekli bilgiyi alabilir)

2-bütün maddelerde doz artirim durumu söz konusudur.bu o maddenin bagimlilik yarattigi anlamina gelmez.

3-en ilginc yani da esrar icenin zamanla kokain,ecstasy,hatta eroin bile icecegi sonucuna ulasan enteresan arkadaslarin,enteresan yorumlari.
bu durum esrarin yasak olmasinin dogal bir sonucu olmakla birlikte,Osmanli`nin alkolün yasak oldugu dönemlerinde alkolle esrari ayni adreste bulabilme durumuyla aynidir.amsterdamda esrar satan cafe`de kokain temin edebilme denemeniz,karakolda sonlanir.
(kaldi ki bu durumla bagimlilik kavraminin ne alakasi var,neden bu konu altinda konusuluyor onu da anlayabilmis degilim)

4-tam emin olamamakla birlikte,esrarin bagimlilik yaptigina inanmis arkadaslar ya baska bagimlilik görmemis/yasamamislar,ya da esrar icmeyi sabah uyandigi andan itibaren gece uyuyana kadar en güzel kafayla  gezme durumu olarak tanimliyorlar.(tam emin degilim ama böyle düsündüklerini tahmin ediyorum)

zaten böyle bir durumda esrarin yaptigi psikolojik bagimlilik,herhalde en az alkol bagimliligi kadar siddetlidir diye düsünüyorum.

ama isini gücünü bitirip,ince bi teklisini icip rahatina bakan insanlar icin hicbir bagimlilik sorunu olmaz.

(bir forum yazari olarak kendimce dogru bulduklarimi yazdim,umarim katilirsiniz)

ayrica 8 sene günde 30-40 üclü muhabbetinin icinden cikamadim.
anlayan bana da aciklasin,nasil oluyomus cok merak ettim,türlü türlü müptezel gördüm,böyle hikaye duymadim :)






Çevrimdışı Kariz

  • Üye
  • *
  • İleti: 569
  • dont drink and drive just smoke and fly
    • yapıyorum
Ynt: Esrar Bağımlılık Yapmıyomuş. Ben Buna Gülerim
« Yanıtla #127 : Nisan 19, 2009, 11:56:13 ÖÖ »
öncelikle forumun bana göre en mantikli ve en verimli tartismalarinin yasanmasi gerektigi bu konuyu bile el birligiyle nerelere getirmisiz.mevzu dallanmis budaklanmis,zamanla icinden cikilamaz hale gelecek.

aslinda tartisilan konular tamamen nesnel konulardir.kisiden kisiye degismeyecek,nedeni,sonucu,tanimi belli olan konulari bence sence gibi öznel ifadelerle anlatmamiz,olayi soyutlastirmaz...

1- esrarin sadece psikolojik bagimliligi vardir.(bu konuda kaynak göstermekten yoruldum ama isteyen narkotik.iem.gov.tr/ - 1k adresinden gerekli bilgiyi alabilir)

2-bütün maddelerde doz artirim durumu söz konusudur.bu o maddenin bagimlilik yarattigi anlamina gelmez.

3-en ilginc yani da esrar icenin zamanla kokain,ecstasy,hatta eroin bile icecegi sonucuna ulasan enteresan arkadaslarin,enteresan yorumlari.
bu durum esrarin yasak olmasinin dogal bir sonucu olmakla birlikte,Osmanli`nin alkolün yasak oldugu dönemlerinde alkolle esrari ayni adreste bulabilme durumuyla aynidir.amsterdamda esrar satan cafe`de kokain temin edebilme denemeniz,karakolda sonlanir.
(kaldi ki bu durumla bagimlilik kavraminin ne alakasi var,neden bu konu altinda konusuluyor onu da anlayabilmis degilim)

4-tam emin olamamakla birlikte,esrarin bagimlilik yaptigina inanmis arkadaslar ya baska bagimlilik görmemis/yasamamislar,ya da esrar icmeyi sabah uyandigi andan itibaren gece uyuyana kadar en güzel kafayla  gezme durumu olarak tanimliyorlar.(tam emin degilim ama böyle düsündüklerini tahmin ediyorum)

zaten böyle bir durumda esrarin yaptigi psikolojik bagimlilik,herhalde en az alkol bagimliligi kadar siddetlidir diye düsünüyorum.

ama isini gücünü bitirip,ince bi teklisini icip rahatina bakan insanlar icin hicbir bagimlilik sorunu olmaz.

(bir forum yazari olarak kendimce dogru bulduklarimi yazdim,umarim katilirsiniz)

ayrica 8 sene günde 30-40 üclü muhabbetinin icinden cikamadim.
anlayan bana da aciklasin,nasil oluyomus cok merak ettim,türlü türlü müptezel gördüm,böyle hikaye duymadim :)

tamamen katılıyorum.

ayriyeten bağımlılık yapıyor dediğinizdeki bağımlılığın anlamını gerçek anlamıyla kullanmıyorsunuz. ben iskenderi çok severim mesela, ayda en az 2-3 tane yadiğim olur. sizin bağımlılığınıza göre iskender de bağımlılık yapıyor.

Alıntı yapılan: shakespeare
ama isini gücünü bitirip,ince bi teklisini icip rahatina bakan insanlar...
zaten esrarın anlamı bu şekilde çıkar bence. 3000 senelik harmanlıktan çıkmış gibi günde 10 tane ve üzeri içmenin bir anlamı yoktur bence. 

esrarın kesinlikle bağımlılık yaptığına inanmıyorum. iskender belki ;D ama esrar değil.


Çevrimdışı Bi'sonNefes

  • Üye
  • *
  • İleti: 2003
  • yüreğim genelevi...
    • Cannabist
Ynt: Esrar Bağımlılık Yapmıyomuş. Ben Buna Gülerim
« Yanıtla #128 : Nisan 19, 2009, 07:02:26 ÖS »
Bağımlılık ve tiryakilik kavramlarını birbirinden ayırmayı başardığımız gün bu tartışma noktalanacaktır.

Nihai düşüncem kısaca şudur;

"Esrar bağımlısı" değil, "Esrar tiryakisi". Aynen sigara, çay, kahve tiryakiliği gibi.


Çevrimdışı Kariz

  • Üye
  • *
  • İleti: 569
  • dont drink and drive just smoke and fly
    • yapıyorum
Ynt: Esrar Bağımlılık Yapmıyomuş. Ben Buna Gülerim
« Yanıtla #129 : Nisan 19, 2009, 07:45:12 ÖS »
Bağımlılık ve tiryakilik kavramlarını birbirinden ayırmayı başardığımız gün bu tartışma noktalanacaktır.

Nihai düşüncem kısaca şudur;

"Esrar bağımlısı" değil, "Esrar tiryakisi". Aynen sigara, çay, kahve tiryakiliği gibi.

aynen böle dostum.


Çevrimdışı koray_a

  • Üye
  • *
  • İleti: 681
  • yaprak döker bir yanımız bir yanımız bahar bahce..
Ynt: Esrar Bağımlılık Yapmıyomuş. Ben Buna Gülerim
« Yanıtla #130 : Temmuz 09, 2009, 02:38:25 ÖS »
cannabist.net te takılan bi arkadaşla usta birliğimde tanıştım 2 üst devremdi tesadüf cannabistli çıktı teskereyi alana kadar takılmadığımız gün yoktu arkadaş teskereyi aldıktan sonra tadı tuzu kaçtı kimse gecenin bi yarısı kaçıp cigara kovalamaya cesaret etmiyodu soğudum sigaradan en son basım derde girince bırakma kararı aldım askerliğim bitti 8. aya girdim kokusunu bile duymadım bağımlılığı keyfimizi kaçırana kadar olmalı keyfimiz kaçtıktan sonra içmenin bi alemi yok


Çevrimdışı Bi'sonNefes

  • Üye
  • *
  • İleti: 2003
  • yüreğim genelevi...
    • Cannabist
Ynt: Esrar Bağımlılık Yapmıyomuş. Ben Buna Gülerim
« Yanıtla #131 : Temmuz 10, 2009, 10:30:26 ÖÖ »
cannabist.net te takılan bi arkadaşla usta birliğimde tanıştım 2 üst devremdi tesadüf cannabistli çıktı teskereyi alana kadar takılmadığımız gün yoktu arkadaş teskereyi aldıktan sonra tadı tuzu kaçtı kimse gecenin bi yarısı kaçıp cigara kovalamaya cesaret etmiyodu soğudum sigaradan en son basım derde girince bırakma kararı aldım askerliğim bitti 8. aya girdim kokusunu bile duymadım bağımlılığı keyfimizi kaçırana kadar olmalı keyfimiz kaçtıktan sonra içmenin bi alemi yok

Hey gidinin CL'si, baksana sen nelere kadirsin...


Çevrimdışı TribaLEnfeksiyon

  • Yazmaz
  • Sessiz Üye
  • *
  • İleti: 17
Ynt: Esrar Bağımlılık Yapmıyomuş. Ben Buna Gülerim
« Yanıtla #132 : Temmuz 25, 2009, 12:46:56 ÖS »
Esrar bagımlılık yapmaz denme sebebi eroin vs gibi kriz ortamının olmayışından kaynaklanmaktadır. Agresifleştirmesini göz ardı edip triplerde gezdiklerini unuttukları için bağımlılık yapmaz diye anılır :)


Saygılar..


Çevrimdışı leonides

  • Üye
  • *
  • İleti: 553
  • Hayallerin sahip olduğun en büyük güçtür...
Ynt: Esrar Bağımlılık Yapmıyomuş. Ben Buna Gülerim
« Yanıtla #133 : Temmuz 25, 2009, 01:44:36 ÖS »
Bunun yaptıgı kafayı sevıyorum abı. Dilediğim zamanda uzun şekilde ara verebiliyorum. Ama sigara bir günde bir paket içmezsem olmuyor. Karsılastırma yaparsan esrar gercekten bağımlılık yapmıyor. Kafası guzel abıcım.

Dur dediğimde durdurabildiğim sonra istediğimde tekrar başladığım hiç istemediğim zaman kokusunu alsamda istemediğim ve istek uyandırmayan şeye bağımlı olduğumu kimse söyleyemez...!

Herkezin kendi bileceği şeyler. Bağımlılık anlayışlarına bağlı kişilerin.


bigbongtheory

  • Ziyaretçi
Ynt: Esrar Bağımlılık Yapmıyomuş. Ben Buna Gülerim
« Yanıtla #134 : Temmuz 26, 2009, 07:32:31 ÖS »
Bunun yaptıgı kafayı sevıyorum abı. Dilediğim zamanda uzun şekilde ara verebiliyorum. Ama sigara bir günde bir paket içmezsem olmuyor. Karsılastırma yaparsan esrar gercekten bağımlılık yapmıyor. Kafası guzel abıcım.

Dur dediğimde durdurabildiğim sonra istediğimde tekrar başladığım hiç istemediğim zaman kokusunu alsamda istemediğim ve istek uyandırmayan şeye bağımlı olduğumu kimse söyleyemez...!

Herkezin kendi bileceği şeyler. Bağımlılık anlayışlarına bağlı kişilerin.

aynen kardeşim benim ;)
daha öncede dediğim gibi;
bağlılık yapıyo, bağımlılık değil...


Çevrimdışı JEROME

  • Üye
  • *
  • İleti: 499
Ynt: Esrar Bağımlılık Yapmıyomuş. Ben Buna Gülerim
« Yanıtla #135 : Temmuz 27, 2009, 04:53:59 ÖS »
  Birdaha içmemek üzere kararlar alıyorum, fakat nafile! Kendimi hep o mahallede buluyorum. Aslında fazla param gitmiyor. Gerçekten içtiğim sigaraya, esrardan daha çok para ödüyorum.
Bazen kafam karışıyor. " ben galiba kendimi kandırıyorum, resmen bağımlıyım abi"  diye. Fakat geçenlerde il dışına çıktım 20 gün hiç aramadım desem yeridir. Zaten götürememiştim yanımda. Bağılmlılığı bilemem ama bizden bişeyleri alıp götürdüğü kesin!
  Ben uzun zamandır içiyorum. Hertürlü ortamı, her türlü tribi kafayı yaşadım. Ama bitti gitti hepsi.
Esrar bizlere verilmiş gerçek duygularımızı bir bir esir alıyor. Eskiden uçağa ve yolcu otobüsüne çok rahat binerdim şimdilerde binemiyorum. Klostro fobim başladı hemde hiç yokken! Yani badtripleriniz kalıcı hasar bırakabiliyor. Esrarın esir aldığı o duygular eksik bir parça gibi kalıyor. Asansörde bile ayık kafa tribe girebiliyorum. Aklıma geldiği zaman, o düşüncelirin içerisinde cebelleşiyorum. Sosyal fobilerim arttı. Kalabalık ortamlarda rahat değilim. Boğulacak gibi oluyorum. Yani kişiden kişiye değişim gösterebilir..
 
Saygılar!


Çevrimdışı Grinder

  • Üye
  • *
  • İleti: 261
Ynt: Esrar Bağımlılık Yapmıyomuş. Ben Buna Gülerim
« Yanıtla #136 : Temmuz 27, 2009, 11:10:12 ÖS »
  Birdaha içmemek üzere kararlar alıyorum, fakat nafile! Kendimi hep o mahallede buluyorum. Aslında fazla param gitmiyor. Gerçekten içtiğim sigaraya, esrardan daha çok para ödüyorum.
Bazen kafam karışıyor. " ben galiba kendimi kandırıyorum, resmen bağımlıyım abi"  diye. Fakat geçenlerde il dışına çıktım 20 gün hiç aramadım desem yeridir. Zaten götürememiştim yanımda. Bağılmlılığı bilemem ama bizden bişeyleri alıp götürdüğü kesin!
  Ben uzun zamandır içiyorum. Hertürlü ortamı, her türlü tribi kafayı yaşadım. Ama bitti gitti hepsi.
Esrar bizlere verilmiş gerçek duygularımızı bir bir esir alıyor. Eskiden uçağa ve yolcu otobüsüne çok rahat binerdim şimdilerde binemiyorum. Klostro fobim başladı hemde hiç yokken! Yani badtripleriniz kalıcı hasar bırakabiliyor. Esrarın esir aldığı o duygular eksik bir parça gibi kalıyor. Asansörde bile ayık kafa tribe girebiliyorum. Aklıma geldiği zaman, o düşüncelirin içerisinde cebelleşiyorum. Sosyal fobilerim arttı. Kalabalık ortamlarda rahat değilim. Boğulacak gibi oluyorum. Yani kişiden kişiye değişim gösterebilir..
 
Saygılar!

Bir psikiyatriste gidersen bu saydigin sorunlara kisa sürede cözüm bulabilecegine inaniyorum. Bu konularda uzman degilim ama bayagi bir arastirma yaptim tamamen ayni olmasa da benzer seyleri yasadim ve durumu erken farkettigim icin bir psikiyatrist yardimiyla kisa sürede cözdüm. Simdi hic bir sey kalmadi. Anlattiklarinin cözümü var hem de bir kac ayda.
Malesef esrar bu gibi rahatsizliklara meyili olan insanlarda hastaligi tetikleyebiliyor. 


Çevrimdışı JEROME

  • Üye
  • *
  • İleti: 499
Ynt: Esrar Bağımlılık Yapmıyomuş. Ben Buna Gülerim
« Yanıtla #137 : Temmuz 28, 2009, 12:22:26 ÖÖ »
Bir psikiyatriste gidersen bu saydigin sorunlara kisa sürede cözüm bulabilecegine inaniyorum. Bu konularda uzman degilim ama bayagi bir arastirma yaptim tamamen ayni olmasa da benzer seyleri yasadim ve durumu erken farkettigim icin bir psikiyatrist yardimiyla kisa sürede cözdüm. Simdi hic bir sey kalmadi. Anlattiklarinin cözümü var hem de bir kac ayda.
Malesef esrar bu gibi rahatsizliklara meyili olan insanlarda hastaligi tetikleyebiliyor. 
Psikiyatrise gidipde derdimi anlatamamaktan çekiniyorum. Daha önce hiç gitmedim acaba ilaç tedavisimi görürüm? Ne kadar işe yarar?


Çevrimdışı shakespeare

  • Üye
  • *
  • İleti: 461
  • O Simdi Fahise...
Ynt: Esrar Bağımlılık Yapmıyomuş. Ben Buna Gülerim
« Yanıtla #138 : Temmuz 28, 2009, 01:33:26 ÖS »
bu sorunlari birebir anlattiginda sana ilk soracagi sorular alkol-sigara var mi olacak...

sigara iciyorum alkol arada sirada diyeceksin dogal olarak.

ve hemen arkasindan ikinci soru gelecek,uyusturucu var mi?

vakti zamaninda iki psikiyatriste gittim bu sebeplerden(psikolog degil psikiyatrist),ayni soru trafigi geldi,herhalde rastlanti degildir diye düsünüyorum.

ikisine de uyusturucu kullanmadigimi söyledim,ama ota takiliyordum.akilsizca bi hareketti,keske hic gitmeseydim ve bunlarin hicbirisi olmasaydi...

sonra ikisi de "anksiyete kaynakli sosyal fobi bozuklugu" teshisi koydu.dayadilar ilaclari.hicbirsey olmadi...

ne zaman ki esrara 3-5 ay ara vermeye karar verdim,hayatima kaldigim yerden sapasaglam tekrar basladim.

bu hasarlar kalici degil,hic korkmayin diyorum.hatta isteyen bana yazsin detay bile verebilirim.tek yapmak gereken biraz ara vermek,ara verince hersey normale dönüyor.ve insan anliyor ki hepsi araliksiz ot icmekten kaynaklaniyor.kafayi mi yiyorum tribinden kurtulmaniz icin biraz ara vermeniz gerekiyor.bu triplerden 45 gün,yani 1,5 ayda kurtuluyorsunuz asagi yukari...

hic korkmayin,hepsi ottan ve hicbiri kalici degil...





Çevrimdışı JEROME

  • Üye
  • *
  • İleti: 499
Ynt: Esrar Bağımlılık Yapmıyomuş. Ben Buna Gülerim
« Yanıtla #139 : Temmuz 28, 2009, 09:58:49 ÖS »
Evet bu aralar oldukça aralıksız takıldım. Ve çoğunda yalnız takılmayı tercih ettim. Kafayı yiyecek gibi oluyorum bazı anlar. Daralma, heyecan gibi durumlar oluyor ortada hiçbirşey yokken. Doktora gitmeyi düşündüm ama dediğin gibi biraz ara verip durumu gözden geçirmekte fayda var sanırım.


Çevrimdışı fedo

  • Fedo
  • Üye
  • *
  • İleti: 37
  • Bir Rüya iCiN CaNıNı Yakma Sigaralık Yak
    • Yazılar & Hayatlar
Ynt: Esrar Bağımlılık Yapmıyomuş. Ben Buna Gülerim
« Yanıtla #140 : Temmuz 31, 2009, 10:27:49 ÖS »
16 yaşımdan beri içiyorum... Bağımlılık yapmıyor fizyolojik olarak... Ama her zaman onu arıyorum buda ayrı bir olay...


Çevrimdışı Grinder

  • Üye
  • *
  • İleti: 261
Ynt: Esrar Bağımlılık Yapmıyomuş. Ben Buna Gülerim
« Yanıtla #141 : Ağustos 01, 2009, 04:23:38 ÖS »
Anti depresan kullandigimdan, esrarin bagimliligi da ayni bagimlilik yapmadigi söylenen antidepresanlar gibi oldugunu düsünüyorum. Anti depresanlarin kullanimi birden bire kesilince (özellikle 1 yil kadar kullanilmissa) sinirlilik uykusuzluk depresif ruh hali gibi etkiler yapar ama herhangi bir titreme kriz vs yapmaz. Bu etkiler kullanicilar tarafindan genelde bagimlilikla karistirilir, hatta seroxat gibi antidepresanlara bagimlilik yapiyor diye Ingiltere'de bir cok dava acilmistir. Bu yan etkilerin aslinda bagimlilik degil kisa süreli geri cekilme sendromudur. Seroxati ben de kullanip biraktim, yan etkileri insani yataktan firlatiyor, ama sadece 1 haftalik bir sikinti. Bu gibi ilaclar yavas yavas doz azaltilarak 1 ay icinde en az sikintiyla birakilabilir.

Esrari hergün kullanan ve birakmak isteyen arkadaslar dozu yavas yavas azaltarak birakabilirler diye düsünüyorum. Hastaneye falan gerek yok, istenirse bir psikiyatristten yardim alinabilir.   


Çevrimdışı SoNHaKaN

  • Üye
  • *
  • İleti: 20
Ynt: Esrar Bağımlılık Yapmıyomuş. Ben Buna Gülerim
« Yanıtla #142 : Ağustos 02, 2009, 01:27:17 ÖS »
Bence esrar çaya benziyor. Çay bağımlılık yapar mı ?
Sabah kahvaltısında çay olmadığında kahvaltıyı eksik tamamlamış gibi hissedersiniz. Ama yine de beslenirsiniz. Yokluğu keşke olsa dedirtir yani. Esrar içinde aynı durum bence. Yokluğunda varlığı olsun istersiniz, ama olmaması bunalıma sokacak kadar etki yaratmaz. Tabi içinde keşlik olup da kendi iradenisini yönetmekten aciz kimseleri kastetmiyorum. Yada kız arkadaş örneği gibi. Varlığında mutlusunuzdur. Ayrıldığınızda bir süre yokluğu zor gelir. Ama çok geçmez alışılır. Burada da aynı örnek. Normal seyir budur. Tabi kız arkadaşından ayrılınca kendini öldürenler de oluyo sayılı olsa da. Bunları değerlendirerek aşka yorum yapılmayacağı gibi, esrar bırakıpda yaşayamayacak hale gelenleri değerlendirerek de esrara yorum yapılmaz bence. Seni Seviyorum ESRAR :D


Çevrimdışı JEROME

  • Üye
  • *
  • İleti: 499
Ynt: Esrar Bağımlılık Yapmıyomuş. Ben Buna Gülerim
« Yanıtla #143 : Ağustos 05, 2009, 03:56:23 ÖS »
Bence esrar çaya benziyor. Çay bağımlılık yapar mı ?
Sabah kahvaltısında çay olmadığında kahvaltıyı eksik tamamlamış gibi hissedersiniz. Ama yine de beslenirsiniz. Yokluğu keşke olsa dedirtir yani. Esrar içinde aynı durum bence. Yokluğunda varlığı olsun istersiniz, ama olmaması bunalıma sokacak kadar etki yaratmaz. Tabi içinde keşlik olup da kendi iradenisini yönetmekten aciz kimseleri kastetmiyorum. Yada kız arkadaş örneği gibi. Varlığında mutlusunuzdur. Ayrıldığınızda bir süre yokluğu zor gelir. Ama çok geçmez alışılır. Burada da aynı örnek. Normal seyir budur. Tabi kız arkadaşından ayrılınca kendini öldürenler de oluyo sayılı olsa da. Bunları değerlendirerek aşka yorum yapılmayacağı gibi, esrar bırakıpda yaşayamayacak hale gelenleri değerlendirerek de esrara yorum yapılmaz bence. Seni Seviyorum ESRAR :D
O zaman biz aşık olmuşuz desene :)


Çevrimdışı YeSmoke

  • Üye
  • *
  • İleti: 59
Ynt: Esrar Bağımlılık Yapmıyomuş. Ben Buna Gülerim
« Yanıtla #144 : Eylül 05, 2009, 01:30:05 ÖÖ »
Sıkılırsın ve kendini hatırlatır meret.işte o zaman bağımlılık tribine kapılırsın.


Çevrimdışı manofwax

  • Üye
  • *
  • İleti: 4
Ynt: Esrar Bağımlılık Yapmıyomuş. Ben Buna Gülerim
« Yanıtla #145 : Ekim 09, 2009, 05:56:20 ÖÖ »
onceleri bende bagimlilik yapar diyordum 4 yil kullandim acaba bagimlisi mi oldum diye tribe girdim
ve bir yil kullanmadim ne bir kriz ne bir agri biraz sinir oda 3-5 gun,simdi yine basladim ama istesem 10 yil daha kullanmam insana bagli arkadas


Çevrimdışı shakespeare

  • Üye
  • *
  • İleti: 461
  • O Simdi Fahise...
Ynt: Esrar Bağımlılık Yapmıyomuş. Ben Buna Gülerim
« Yanıtla #146 : Ekim 09, 2009, 08:29:46 ÖÖ »
ya millet,adamlar var,benim 2-3 günde icecegimi bi sigaraya koyuyor,onu da tek basina iciyor.ve diyor ki "ben günde bundan 3-4 tane iciyorum"...

heriflerde bünye var,ve ruhlari bagimli.mutlaka tedavi lazim,ama esrar icin degil,ruhlarindaki bagimlilik dürtüsü icin.

eminim caya bagimli olsa,yaninda termosla dolasir,alkole takilsa cebinde kanyak sisesiyle gezer,eroine takilsa 1 sene bile yasamaz...



Çevrimdışı dance_4_life

  • Sessiz Üye
  • *
  • İleti: 24
Ynt: Esrar Bağımlılık Yapmıyomuş. Ben Buna Gülerim
« Yanıtla #147 : Ocak 01, 2010, 05:57:25 ÖÖ »
arkadaşlar esrar bağımlılık yapmaz diyen bir kişi ya artık aldığı dumanı yaşatcak kafa kalmamıştır yada uzun aralıklarla içiyodur.zıwana arkadaşım senin dediğin çok mantıklı ancak 10 yıl içmessin doğrudur çünkü nikotin gibi vücut ihtiyaç duymuyo ancak 10 yıl sonra bir tane üçlü sarıp içersende bir süre ara vermen zorlaşabilir.çünkü vücut kendini sürekli tazeliyor bu evrede esrara ihtiyaç duymuyor ama cigarandan bir duman alıncada vucudunu kontrol edemessin o kafayı yaşamak için şartlanırsın ve cigaran biter devamı varsa devamı gelir bu böyle gider.
sonuç olarak bağımlılık kavramı cigaraya uymuyor diyorum tabi bu benim görüşüm.


Çevrimdışı Kai'CkuL

  • Üye
  • *
  • İleti: 412
  • ah minelaşk ve minelgaraib..
  • 1 Mesajı Toplam
    1 Kere Beğenildi
Ynt: Esrar Bağımlılık Yapmıyomuş. Ben Buna Gülerim
« Yanıtla #148 : Ocak 02, 2010, 11:35:57 ÖÖ »
to be or not to be

to pee or not to pee

içmek yada içmemek

bağımlı olmak yada bağımlıymış gibi yaşamak

bildiğim birkaç şeyden biride esrarın psikolojik bağımlılık yaptığı.psikoloji ben ona akıl sağlığı demeyi yeğlerim.
bu sağlığı kaybetmek çok kolay,kazanmak o kadar kolay olamayabilir.

kıyas yapmaya çalışayım biraz.herkes alkol tüketiyordur,huhucu değilseniz tabii ki.bir tarafta alkolik diğer tarafta esrarkeş hangisi daha çok zorlanır yoksunluk yada yoksulluk döneminde?

tabii ki ikiside ama
esrar bağımlılığı=psikolojik bağımlılık=1
alkol bağımlılığı=psikolojik + fizyolojik bağımlılık=2
1 < 2 ( bir ikiden küçüktür)





Çevrimdışı quTsaL-Trip

  • Sessiz Üye
  • *
  • İleti: 16
Ynt: Esrar Bağımlılık Yapmıyomuş. Ben Buna Gülerim
« Yanıtla #149 : Ocak 04, 2010, 02:29:48 ÖS »
baqımlılık yapmaz olur mu yha sürekli kulanan biriyle arada sırada icen birinin arasında büyük fark vardır ... sigara bagımlılık yapıosa esrarda bagımlılık yapar bu kadar net ..